Nazwa forum

Opis forum


#1 2011-05-28 15:16:09

Crabby

Administrator

Zarejestrowany: 2011-05-28
Posty: 35
Punktów :   

Zdolności czyli Abillty

Spis: Ability(Zdolności):


A

Adaptability – Przystosowanie: Jeśli pokemon używa ataku który ma ten sam typ jak on sam to jego moc wzrasta.
Aftermath – Następstwo: Kiedy pokemon zemdleje od fizycznego ataku przeciwnik otrzymuje rany.
Air Lock - Powietrzny Zatrzask: Wszystkie panujące warunki pogodowe np.: Deszcz, są niwelowane przez tą umiejętnośc.
Anger Point - Punkt Krytyczny: Gdy pokemon zostanie uderzony krytycznym ciosem jego atak się podnosi.
Anticipation – Przeczucie: Informuje czy przeciwnik ma super skuteczny atak.
Arena Trap – Pułapka: Dzięki tej umiejętności pokemony dotykające podłoża nie mogą powrócić do pokeballa. Jedynym wyjściem na powrót do poke kuli jest pokonanie pokemona lub użycie Baton Pass.

B

Bad Dreams - Złe Sny: Za każdą przespaną rundę w towarzystwie pokemona z tą umiejętnością traci on na zdrowiu.
Battle Armor - Bitewny Pancerz: Nie działają na niego krytyczne ataki.
Blaze – Płomień: Jeśli energia pokemona wynosi mniej niż 25% to ogniste ataki są o 1.5 raza mocniejsze.

C

Chlorophyll – Chlorofil: Kiedy słońce daje ”mocno po głowie” to pokemony z tą umiejętnością mają podwojoną szybkość. Jeśli jednak pogoda zmieni się prędkość pokemona wraca do normy.
Clear Body - Czyste Ciało: Ataki, które mają za zadanie obniżyć statystyki pokemona nie działają przy tej umiejętności. Tylko ataki, które wykonuje użytkownik mogą je zmniejszyć.
Cloud Nine – Zachmurzenie: Wszystkie panujące warunki pogodowe np.: Deszcz, są niwelowane przez tą umiejętność.

Color Change - Zmiana Koloru: Dzięki tej umiejętności pokemon potrafi zmienić kolor. Lecz za zmianę koloru odpowiada wcześniej zadany atak przez przeciwnika. Taki typ, jaki posiadał atak taki typ przyswoi sobie pokemon. Przykład: Bąbelkowy promień użyty na Kacleonie zmieni go na wodny typ.
Compoundeyes - Rozwinięty Wzrok: Jeśli pokemon zajmuje pierwsze miejsce w naszej drużynie lub z nami podróżuje szansa na spotkanie dzikiego pokemona wzrasta.
Cute Charm - Słodki Urok: Jeśli na pokemona z tą umiejętnością zostanie użyty atak fizyczny to jest 30% szansy na zakochanie się. ZAKOCHAC MOŻE SIĘ TYLKO PŁEC PRZECIWNA!

D

Damp – Tłumienie: Samobójcze ataki nie będą działać.
Download – Pobieranie: Jeśli przeciwnik daną statystykę ma większą to ta niższa stata wzrasta.
Drizzle – Mżawka: Kiedy pokemon wchodzi na pole bitwy wytwarza deszcz.
Drought – Susza: Kiedy pokemon wchodzi na pole bitwy powstaje cos w rodzaju słonecznego deszczu.
Dry Skin - Sucha Skóra: Jeśli panuje słoneczny dzień życie zmniejsza się natomiast kiedy działa Taniec deszczu to HP się zwiększa.

E

Early Bird - Ranny Ptaszek: Pokemon podczas uśpienia potrafi obudzić się szybciej nic inni.
Effect Spore – Zarodniki: Przez fizyczne zetknięcie się, z pokemonem, który posiada tą umiejętnośc można się zatruć, sparaliżować lub usnąć.

F

Filter – Filtr: Super efektywny atak zabiera połowę obrażeń, jakich by dostał normalnie.
Flame Body - Płonące Ciało: Przy fizycznym kontakcie przeciwnik ma 30% szans na podpalenie się.
Flash Fire - Rozgorzały Ogień: Po zaatakowaniu pokemona z tą umiejętnością ognistym atakiem jego ogniste ataki wzrastają 1.5 raza.
Flower Gift - Kwiecisty Podarek: Gdy pokemon jest pod działaniem słonecznego dnia jego wygląd może ulec zmianie tak samo jak statystyki.
Forecast - Prognoza Pogody: Pokemon może zmienić typ w zależności, jaki typ pogody panuje.
Forewarn – Uprzedzani: Ta umiejętność zezwala na poznanie wszystkich ataków, jakimi dysponuje przeciwnik.
Frisk – Harce: Informuje nas o tym, jaki przedmiot trzyma przy sobie nasz przeciwnik.

G

Gluttony – Obżarstwo: Jeśli pokemon ma przy sobie jagodę może ją zjeść szybciej niż inni.
Guts - Odwaga/Twardziel: Dzięki tej umiejętności, jeśli pokemon jest pod wpływem np. sparaliżowania to jego atak podnosi się o 1.5 raza.

H

Heatproof - Odporność na Gorąco: Ogniste ataki zabierają mniej obrażeń.
Honey Gather - Zbieranie Miodu: Po każdej walce pokemon ten wytwarza słodki i lepki miód, którym można się pożywic. Posiada dużo wartości odżywczych.
Huge Power - Ogromna Moc: Moc ataku jest podwojona w walkach o tej zdolności.
Hustle – Agresywność: Jeśli pokemon zajmuje pierwsze miejsce w twojej drużynie albo podróżuje z tobą to podobieństwo na spotkanie dzikiego pokemona z wysokim poziomem spada o 50%.
Hydration – Uwodnienie: Kiedy pokemon walczy podczas tańca deszczu to wszystkie sparaliżowania, podpalenia itp. są niwelowane.
Hyper Cutter - Świetny Wojownik: Zapobiega obniżeniu ataku. Obniżyć atak może tylko on sam po przez jakiś ruch.

I

Ice Body - Lodowe Ciało: Podczas Gradu pokemon potrafi się uzdrowić.
Illuminate – Oświetlenie: Jeśli pokemon zajmuje pierwsze miejsce w twej drużynie albo podrózuje z tobą szansa na spotkanie pokemona jest 2 razy większa.
Immunity – Odporność: Te pokemony nie mogą być zatrute.
Inner Focus - Wewnętrzne Skupienie: Pokemon z ta zdolnością nie może być oszołomiony(Flinch). Jeśli pokemon zostanie oszołomiony to nie przeszkodzi mu w użyciu Focus Punch.
Insomnia – Bezsenność: Pokemon jest odporny na zaśnięcie podczas walki.
Intimidate – Zastraszanie: Dzięki tej umiejętności pokemon obniża atak o jeden poziom.
Iron Fist - Żelazna Pięść: Ataki, które muszą być użyte za pomocą pięści są silniejsze.

K

Keen Eye - Bystry Wzrok: Pokemonowi z tą zdolnością nie można obniżyć celności/dokładności.
Klutz – Niezdara: Ta umiejętność nie zezwala na używanie przedmiotów(Itemów)

L

Leaf Guard - Liściasty Strażnik: Wszystkie Wpływy na status pokemona są niwelowane podczas Słonecznego dnia.
Levitate – Lewitacja: Pokemon nie jest wrażliwy na ataki typu ziemia.
Lightningrod – Piorunochron: Wszystkie ataki elektryczne są natychmiast kierowane na pokemona z tą umiejętnością
Limber – Gibkość: Pokemon nie może być sparaliżowany.
Liquid Ooze - Płynna Trucizna: Gdy przeciwnik wysysa energię z pokemona o tej zdolności to zamiast regenerować się traci on energię.

M

Magic Guard - Magiczny Obrońca: Za pomocą tej zdolności pokemon jest odporny na Grad, Toksyny, Klątwę czy Ziarno pijawkę.
Magma Armor - Magmowy Pancerz: Pokemon nie może zostać zamrożony.
Magnet Pull – Magnes: Jeśli pokemon przeciwnikiem jest metalowy pokemon to nie może on wrócić do pokeballa ani uciec z pola walki.
Marvel Scale - Cudny Wpływ: Obrona wzrasta o 1.5 raza jeśli pokemon jest sparaliżowany, podpalony itp.
Minus – Minus: Kiedy jego partnerem jest pokemon dysponujący umiejętnością plus ich atak wzrasta o 1.5 raza.
Mold Breaker - Łamacz Standardów: Static, Intimidate itp. nie ma wpływu na pokemona.
Motor Drive - Napęd Silnikowy: Przez zaatakowanie elektrycznym atakiem prędkość pokemona wzrasta. Elektryczne ataki na niego nie działają.
Multitype – Wielotykowiec: Umiejętność ta zezwala na dowolną zmianę typu. Lecz zależy to od rodzaju trzymanej przez niego płyty.

N

Natural Cure - Naturalna Kuracja: Status pokemona wraca do normy jeśli wróci do pokeballa.
No Guard - Bez Ochrony: Wszystkie ataki moją po 100% celności gdy pokemon jest na polu walki.
Normalize – Normalizacja: Wszystkie ataki tego pokemona mają typ normalny.

O

Oblivious – Niepomność: Pokemon nie może zostać zauroczony(zakochany)
Overgrow – Przerost: Jeśli energia pokemona wynosi mniej niż 25% to trawiaste ataki są o 1.5 raza mocniejsze.
Own Tempo - Własne Tempo: Pokemon nie może być zdezorientowany mając ta zdolność.

P

Pickup – Podnoszenie: Ma 10% szansy na znalezienie przedmiotu po walce.
Plus – Plus: Kiedy jego partnerem jest pokemon dysponujący umiejętnością minus ich atak wzrasta o 1.5 raza.
Poison Heal - Leczniczy Jad: Gdy pokemon jest otruty to zamiast tracenia życia ono wzrasta.
Poison Point - Trujący Punkt: Po bezpośrednim kontakcie z pokemonem o tej zdolności jest 30% szans na otrucie.
Pressure – Presja: Po uderzeniu danym atakiem w pokemona o tej zdolności to zamiast trącić jedno PP(power point) to traci 2 PP.
Pure Power - Czysta Siła: Moc ataku jest podwojona w walkach o tej zdolności.

Q

Quick Feet - Szybkie Stopy: Prędkość pokemona wzrasta, o 50% jeżeli jego statusowi coś dolega.

R

Rain Dish - Zbieranie Deszczu: Podczas deszczu pokemon ten odzyskuje 1/16 HP.
Reckless – Brawura: Zwiększa siłę bazy ruchów, które powodują odrzut lub awarii uszkodzenia o 20%
Rivalry – Rywalizacja: Siła pokemona wzrasta, jeżeli jego przeciwnik jest tej samej płci.
Rock Head - Kamienna Głowa: Nie pobiera życia od ataków, które mają z natury uszkodzić przeciwnika jak i urzywającego.
Rough Skin - Szorstka Skóra: Gdy zaatakujemy pokemona z tą zdolnością fizycznym atakiem tracimi 1/16 tego czego zabraliśmy przeciwnikowi(HP).
Run Away – Ucieczka: Pokemon zawsze może zejść z pola walki nie ważne czy przeciwnik posiada umiejętnośc arena trap czy Magnet pull oprócz walk między trenerami.

S

Sand Stream - Potok Piasku: Kiedy pokemon z ta umiejętnością wchodzi na pole walki automatycznie wytwarza burzę piaskową.
Sand Veil - Piaskowa Przesłona: Dzięki tej umiejętności pokemony podczas burzy piaskowej są trudniejsze do trafienia.
Scrappy – Sklecenie: Ta umiejętność zezwala na zadanie szkód atakami walczącymi i normalnymi typom duch.
Serene Grace - Pogodny Wdzięk: Szansa na zadanie dodatkowego efektu jest podwojona np. Thunderbolt 10% na paraliż będzie miał 20% itd.
Shadow Tag - Cienisty Węzeł: Uniemożliwia pokemonowi na ucieczkę podczas walki.
Shed Skin - Zrzucanie Skóry: Pokemon ma szanse na zniwelowanie problemów statusu jak np. podpalenie czy otrucie.
Shell Armor - Muszelkowy Pancerz: Pokemon nie może zostać zaatakowany krytycznym atakiem.
Shield Dust - Ochronny Pył: Pokemon jest chroniony przed dodatkowymi efektami ataków.
Simple – Prościzna: Simple podwaja skuteczność modyfikatorów stat, zarówno pozytywnych jak i negatywnych. Na przykład, jeśli Defense Curl jest używany, stat użytkownika Obrony wzrośnie o dwa etapy, a nie jednym etapie.
Skill Link - Więź Doświadczenia: Ataki, które maja za zadanie trafić kilka razy przeciwnika zawsze będą trafiać maksymalna liczbę razy.
Slow Start - Opóźniony Start: Jego ataki i prędkość przez pierwsze pięć tur są o połowę mniejsze.
Sniper – Strzelec: Zwiększa wartość ataku podczas krytycznego trafienia.
Snow Cloak - Śnieżny Płaszcz: Dzięki tej umiejętności pokemony podczas burzy gradowej są trudniejsze do trafienia.
Snow Warning - Uwaga na Grad: Kiedy pokemon z ta umiejętnością wchodzi na pole walki automatycznie wytwarza burzę gradową.
Solar Power - Słoneczna Moc: Podczas działania słonecznego dnia HP użytkownika zmniejsz się lecz wartości ataków specjalny rosną.
Solid Rock - Lita Skała: Super skuteczne ataki są o wiele słabsze dla pokemona.
Soundproof - Odporność na Dźwięk: Odporny na ataki oparte na dźwięku.
Speed Boost – Przyspiesznie: Stopniowo zwiększa prędkość.
Stall – Przystawanie: Pokemon zawsze będzie poruszał się wolniej niż przeciwnik.
Static – Statyczność: Przy fizycznym kontakcie przeciwnik ma 30% szans na sparaliżowanie.
Steadfast – Solidność: Gdy pokemon będzie oszołomiony(zflinched-owany)jego szybkość wzrasta.
Stench – Smród: Jeśli pokemon zajmuje czołowe miejsce w drużynie lub podróżuje z nami szansa na spotkanie dzikiego pokemona spada o 50%.
Sticky Hold - Lepkie Łapy: Przedmiot temu pokemonowi nie może być zabrany np. przez majsterkowanie.
Storm Drain - Wsysanie Wody/Sztormu: Ta umiejętność działa tylko w dwuwalkach. Dzięki tej umiejętności pokemon może ściągnąć na siebie wodne ataki tym samym broniąc kompana.
Sturdy – Krzepkość: Pokemon jest odporny na ataki 1 hit KO.
Suction Cups - Przysysanie Się: Na pokemona nie działają takie ataki jak Ryk czy Wietrzny wir.
Super Luck - Mega Fart: Pokemon ma większą szanse na zadanie Krytycznego ciosu.
Swarm – Rój: Jeśli energia pokemona wynosi mniej niż 25% to robacze ataki są o 1.5 raza mocniejsze.
Swift Swim - Szybkie Pływanie: Kiedy pokemon ma do czynienia z deszczem jego prędkość wzrasta.
Synchronize – Synchronizacja: Jeżeli użytkownik tej zdolności jest sparaliżowany, podpalony czy otruty automatycznie na przeciwnika przechodzi jedna z tych dolegliwości.

T

Tangled Feet - Wykrywanie Zapachów: Jeżeli pokemon jest zdezorientowany to uniki pokemona są bardziej efektywne.
Technician – Techniczność: Jeżeli siła ataku wynosi 60 lub mniej to o 1.5 raza zadaje więcej obrażeń.
Thick Fat - Ochronny Tłuszcz: Ogniste jak i lodowe ataki zabierają o 50% mniej obrażeń.
Tinted Lens - Przyciemnione Soczewki: Po użyciu mało skutecznego ataku na użytkowniku tej zdolności siła pokemona wzrasta.
Torrent – Potok: Jeśli energia pokemona wynosi mniej niż 25% to wodne ataki są o 1.5 raza mocniejsze.
Trace – Kopiowanie: Kopiuje specjalną umiejętność przeciwnika.
Truant - Bujanie w Obłokach: Ten pokemon może zaatakować tylko, co dwie rundy.

U

Unaware – Nieświadom: Zmiany statystyki przeciwnika są ignorowane.
Unburden – Odciążenie: Jeżeli pokemon trzyma jakiś przedmiot jego prędkość wzrasta.

V

Vital Spirit - Witalny Duch: Na tego pokemona nie działają ataki usypiające.
Volt Absorb - Pochłanianie Elektryczności: Elektryczne ataki nie działają na tego pokemona i dodatkowo potrafią go uzdrowić.

W

Water Absorb - Pochłanianie Wody:  Wodne ataki nie działają na tego pokemona i dodatkowo potrafią go uzdrowić.
Water Veil - Wodna Przesłona: Pokemon jest odporny na podpalenie.
White Smoke - Biały Dym: Ataki, które mają za zadanie obniżenie statystyk nie działają na pokemona z tą zdolnością.
Wonder Guard - Wspaniały Strażnik: Wyłącznie super efektywne ataki mogę zranić użytkownika.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.radio-hajnowka.pun.pl www.codinformation.pun.pl www.zm.pun.pl www.stomakrakow.pun.pl www.wild-west.pun.pl